Program 2021. - 2025.

Turizam

Turizam kao grana gospodarstva nikada nije bio na zadovoljavajućoj razini u Križevcima. U ovom mandatu usmjerili smo se na razvijanje novih turističkih proizvoda odnosno manifestacija te je pokrenuto čak šest novih manifestacija. Jedno od najprepoznatljivijih križevačkih nematerijalnih dobara zasigurno su Križevački štatuti koje smo stavili pod preventivnu zaštitu Ministarstva kulture i medija kao prvi korak prema potpunoj zaštiti.

Križevačko veliko spravišče kao najpoznatija manifestacija ovoga kraja počela se polako mijenjati. Nažalost, epidemija bolesti COVID-19 prekinula je niz, tako da su zapravo samo dva izdanja održana u novoj organizaciji, a zbog neizvjesnosti epidemioloških uvjeta pitanje je kako će se održati u 2021. godini.

Kako bi pak krenuli otpočetka i s potpunim informacijama napravljena je sveobuhvatna turistička strategija s posebnim naglaskom na analizu postojećih potencijala dok je trenutno je u izradi akcijski plan provedbe turističke strategije. Akcijski plan poslužit će kao osnova za daljnje jačanje turizma.

Ono što je svakom građaninu Križevaca jasno nedostatak je smještajnih kapaciteta. Dakle, nije zadovoljen uvjet osnovne infrastrukture koji bi omogućio daljnji razvoj turizma. Na tome će zasigurno biti naš naglasak u idućem razdoblju prvenstveno poticanjem malih iznajmljivača.

Konkretne mjere

Potpora privatnim iznajmljivačima smještaja

Križevci trenutno nemaju ozbiljnjiji hotel za smještaj gostiju i te je kapacitete potrebno nekako nadomjestiti. To je moguće tako da Grad potakne što više privatnih iznajmljivača na uređenje smještajnih kapaciteta. Naravno da naglasak mora biti na kvaliteti ponuđenog smještaja.

Razvoj novih manifestacija

Iako smo kroz prošlo razdoblje pokrenuli nekoliko novih manifestacija, turizam se nikako ne može temeljiti na deset dana godišnje. Zato je potrebno pokrenuti što više manifestacija kako bi se stvorili uvjeti za dolazak jednodnevnih gostiju, ali također i kao dodatni sadržaj za građane grada.

Brendiranje grada

Križevci imaju dugu i bogatu povijest no to ipak nije dovoljno prepoznato na nacionalnoj razini. Danas u doba modernih tehnologija, globalizacije i brzog protoka informacije važnije je nego ikad Križevce kao “brend” predstaviti izvan granica Prigorja. Proces brendiranja je već pokrenut s jednom o najjačih kreativnih agencija na tržištu i vjerujemo da će prvi rezultati biti vidljivi polovicom 2021. Važno je napomenuti da je to tek početak jednog dugotrajnog procesa čiji će puni rezultati biti vidljivi tek u godinama koje dolaze.